Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X
Lölo notları 4 Beğendim Spam Favorilerime Ekle Değerlendir

Lölo notları

Öğrenen Lider Öğretmen eğitimine katıldıktan sonra, Liseler için Öğrenen Lider Öğretmenine katılmış ve sonrasında bir günce yazmıştım. Biraz fazla kişisel içerikliydi.

LÖLO daha fazla ilgiyi hak ediyor tabii ki.

Bu güncel eğitimde çok fazla sıkıntı yaşadığım iki noktayla ilgili bilgi öğrendim ve "tabii ya" dedim anında. Aslında içimden demesem daha iyiymiş. Şimdi onu da fark ettim.

Bu iki noktanın birincisi ergen kişilerin kendi kendini oyalayamıyor oluşu bilgisi. 

Branşım gereği derslerimiz genelde sunum sonrası öğrencilerin iş yapması şeklinde geçiyor. Öğrencilerin kişisel farklılıklarından dolayı süreç her öğrencide aynı işlemiyor. En basitinden işi bitirme süreleri çok farklı her defasında.

İşini bitiren öğrenci kısmı, işi yapmaya anlık olarak gönüllü olmayan öğrenci kısmı vs. tam planlanmadıysa derste işler hemen karışabiliyor.

İkinci nokta ise sıkılıyor olmaları. Derslere eğlence katma meselesi. Doğal olarak eğlence anlayışları da birebir olmayabiliyor öğrencilerde.

Örneğin bugün uygulama saatimde, dikkatin dağıldığı bir anda o uygulama benzeri uygulamalarda sınıfın en iyisi olan öğrencime ismiyle hitap ederek, bak iyi izle elim çok hızlıdır şeklinde meydan okumam çok ilgi çekici ve eğlenceli geldi gençlere ve diyebilirim ki dersin devamı kurtuldu. Sınıfta meydan okuyan birisi eğlenceli :)

Ki öğrenci merkezli yöntemlerde eğlence yöntemin bir yerlerinde karşımıza çıkıyor. 

Atlıyoruz bu noktayı onu fark ettim.

Görüntülenme Sayısı: hesaplanıyor...