e-Seminer Etiketsiz Eğitim

e-Seminer Etiketsiz Eğitim Öğretmen Akademisi Vakfı tarafından düzenlenen “Etiketsiz Eğitim Projesi” başlıklı e-seminer, 24 Haziran Çarşamba 11:30’da, Hayat Sende Gençlik Akademisi Derneği koordinatör yardımcısı Rahmiye Bozkurt’un katılımıyla gerçekleşti. Bozkurt, devlet korumasında yetişen çocuk ve gençlerin, eğitim sistemi içinde etiketlenmeleri konusunda bir farkındalık oluşturulması hedefiyle geliştirilen “Etiketsiz Eğitim” projesini, elde edilen çıktıları ve çözüm yollarına ilişkin önerileri aktarıyor.

e-Semineri izlemek için: e-Seminer Etiketsiz Eğitim

e-Seminer: Maker Hareketi ve Eğitim

e-Seminer: Maker Hareketi ve Eğitim Türkiye’nin ilk ve en büyük maker portalı makersturkiye.com’un kurucusu Ongun Tan, Öğretmen Akademisi Vakfı tarafından 24 Haziran Çarşamba saat 10:00’da düzenlenen e-Seminer’in konuğu oldu. Tan, eğitimden sağlığa, üretimden toplumsal ilişkilere kadar birçok değişikliğin önünü açan Maker Hareketi ve eğitimdeki potansiyel rolü hakkında bilgi paylaşıyor
Teknoloji ile "kendin yap" kültürünün birleşmesinden oluşan ve dünyada hızla yayılan bir akım olan Maker Hareketi (Maker Movement); tüketen, bağımlı ve kapalı bir toplumdan, üreten ve açık bir topluma dönüşmeyi hedefliyor.

e-Semineri izlemek için: e-Seminer: Maker Hareketi ve Eğitim

e-Seminer "Öğretmenler İçin Yenilikçi Bir Eğitim Aracı"

e-Seminer "Öğretmenler İçin Yenilikçi Bir Eğitim Aracı" 3 Haziran Çarşamba 17:00’de, Khan Academy Türkiye Direktörü Sayın Alp Köksal ve TED İstanbul Koleji Matematik Öğretmeni Sayın Uğur Mert’in katılımıyla, Öğretmen Akademisi Vakfı tarafından düzenlenen e-Seminer, modern ve ücretsiz bir öğrenim kaynağından daha çok öğretmen, öğrenci ve öğrenme isteğine sahip olan bireyin faydalanmasını ve Türkçe eğitimde fırsat eşitliğine katkı sağlanmasını amaçlamaktadır.
Khan Academy Türkiye Direktörü Alp Köksal’ın, dünyada ve Türkiye’de yürütmekte oldukları faaliyetler ile ilgili tanıtıcı sunumunu takiben, Khan Academy’nin Türkiye’deki ilk pilot okul uygulaması...

e-Semineri izlemek için: e-Seminer "Öğretmenler İçin Yenilikçi Bir Eğitim Aracı"

eKampüs e-Seminer 21’inci yüzyılda öğrenmeyi yeniden tasarlamak Ashoka

eKampüs e-Seminer  21’inci yüzyılda öğrenmeyi yeniden tasarlamak Ashoka Bu e-Seminerin temel amacı, 21’inci yüzyılda öğrenmeyi yeniden tasarlamak konusunda dünyanın ilk ve en geniş sosyal girişimci ağı Ashoka’nın vizyonunu paylaşmak. Ashoka, “her bireyin toplumda fark yaratabildiği ve bunu başarmak için ihtiyaç duyduğu özgürlük ve desteğe sahip olduğu bir dünya” vizyonuna erişebilmek için çocukları, gençleri, okulları, üniversiteleri, şirketleri ve kamu kuruluşlarını fark yaratmaya teşvik eden çok sayıda farklı program geliştirip uyguluyor. Bunlardan biri de tüm dünyada öğrencilerini birer farkyaratan olarak yetiştiren okulları bulup destekleyerek küresel bir ağda...

e-Semineri izlemek için: eKampüs e-Seminer 21’inci yüzyılda öğrenmeyi yeniden tasarlamak Ashoka

e-Seminer Naci Demiral "ICF ile Koçluk Söyleşisi"

e-Seminer Naci Demiral "ICF ile Koçluk Söyleşisi" Detaylı Bilgi için :
http://ekampus.orav.org.tr/contents/newsdetail/42889/e

•Koçluk Nedir
•Profesyonel koçluğun yararları
•Diğer hizmetlerden farkı
•ICF Uluslararası Koçluk Federasyonu
•Uluslararası Profesyonel Koçluk Derneği / ICF Türkiye
•Soru Cevap

e-Semineri izlemek için: e-Seminer Naci Demiral "ICF ile Koçluk Söyleşisi"

Öğretmen Akademisi Vakfı adına koşan Sezer Demir

Öğretmen Akademisi Vakfı adına koşan Sezer Demir 2014 İstanbul Avrasya Maratonunda Vakfımızı temsil eden 7 koşucumuzun başarıları ile gurur duyarken, katkılarından ötürü sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Videoda DHA'ya konuşan Sezer Demir'in açıklamaları yer almaktadır. Siz de ÖRAV'a katkıda bulunmak için 6728'e SMS atın.

e-Semineri izlemek için: Öğretmen Akademisi Vakfı adına koşan Sezer Demir

e-Seminer Dr. Nilay Yılmaz "Yaratıcı Okuma"

e-Seminer Dr. Nilay Yılmaz "Yaratıcı Okuma" Bu e-Seminerde yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan okuma sürecinde neler yapılabileceği ele alınacaktır. Yaratıcı okuma yaklaşımı tanımlanacak, birbiriyle karıştırılan "genişletilmiş okuma" ve "yaratıcı okuma" yaklaşımları karşılaştırılacak, bir metnin yaratıcı okuma teknikleri kullanarak farklı biçimlerde nasıl okunabileceği, yaratıcı drama, resim, müzik, tiyatro, sinema, dans vb. disiplinlerin okuma sürecine nasıl dahil edilebileceği açıklanacaktır. Bu süreçte ortaya çıkan ürünlerin yaratıcılık ölçütlerine göre değerlendirilmesinin önemi, uzun soluklu okuma etkinliklerinin v...

e-Semineri izlemek için: e-Seminer Dr. Nilay Yılmaz "Yaratıcı Okuma"

e-Seminer Jülide Işıl Bağatur "Farklı Öğrenen Çocukların Eğitimi "

e-Seminer Jülide Işıl Bağatur "Farklı Öğrenen Çocukların Eğitimi " Bu e-Seminerin temel amacı, özel eğitime ihtiyacı olan çocukların eğitim hakkı -- özel eğitim, hak ve uygulamaları konusunda katılımcıları bilgilendirmektedir. Türkiye'de özel eğitim denildiğinde, ilk akla gelen kavram "engelli eğitimi" olmaktadır. Hâlbuki engelli eğitimi, özel eğitim içerisinde sadece bir alt bölümdür; özel eğitim bunun çok üstünde bir kavramı ifade eder. Yasadaki tanımına bakıldığında özel eğitime ihtiyacı olan birey; çeşitli nedenlerle bireysel ve gelişim özellikleri ile eğitim yeterlilikleri açısından akranlarından beklenilen düzeyden anlamlı farklılık gösteren bireyi anla...

e-Semineri izlemek için: e-Seminer Jülide Işıl Bağatur "Farklı Öğrenen Çocukların Eğitimi "

e_seminer Mine Göl Güven "SBS Değil SBG: Çocuklarla Sevgi, Bağ ve Güven İlişkisi Geliştirme"

e_seminer Mine Göl Güven "SBS Değil SBG: Çocuklarla Sevgi, Bağ ve Güven İlişkisi Geliştirme" Birbirimizi tanımalıyız. İlgilerimiz, ihtiyaçlarımız, birbirimizden beklentilerimiz neler bilmeliyiz. Üzüntü ve sevincimizi paylaşmalıyız.
Sadece birileri değil, hepimiz varolmalıyız. Günün telaşı içinde günü kurtarmak, zaman içinde boğulmak öğretmenlere göre değil. İlişki kurmak ve geliştirmek için zaman ayırmalıyız. Eğer toplumun küçük bir yansıması ise sınıf ve okul, o toplumun liderlerinden biri olmalıyız, öğrencilerimize rehberlik etmeli onlara yol göstermeliyiz. Bunu yaparken örnek insan olmalıyız.
Olumlu ilişkilerin temelinde ise bizi olumlu veya olumsuz yönde etkileyen verileri nes...

e-Semineri izlemek için: e_seminer Mine Göl Güven "SBS Değil SBG: Çocuklarla Sevgi, Bağ ve Güven İlişkisi Geliştirme"

eKampüs e-Seminer Feride Güneri İlişkilerde Flört Şiddeti

eKampüs e-Seminer Feride Güneri  İlişkilerde Flört Şiddeti Okullarda ikili ilişkilerde yaşanan şiddet üstten alta, alttan üste, eşitler arasında ve cinsiyetler arasında yaşanabilir. Kızgınlık ve öfke doğal duygu repertuvarımızın içinde olsa da, bu duyguyu nasıl yönettiğimiz ve nasıl ifade ettiğimiz öğrenilen bir davranıştır. Şiddet, ne kadar erken etkin şekilde müdahale edilirse gerileme olasılığı o kadar artan bir davranıştır. Şiddet öğrenilebildiği gibi, barış da öğrenilebilir.Okullar bu süreçte etkin rol oynayan kurumlardan biridir.

e-Semineri izlemek için: eKampüs e-Seminer Feride Güneri İlişkilerde Flört Şiddeti