Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X
Bu ay ne okusam? (12.07) 0 Beğendim Spam Favorilerime Ekle Değerlendir

Bu ay ne okusam? (12.07)

Temmuzda ne okusam diyorsanız geçen ay benim okuduklarımdan beğendiklerilim belki işinize yarar

A brief history of the solution-focused approach: Çözüm odaklı koçlukla ilgili hoş bir yazı (Erçin'in hediyesi)

A brief history of the solution.docx.

Araştırma Topluluğu Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması: Bu aralar çok okuduğum bir teorinin türkçe makalesi

community of inquiry turkce.pdf

HABER YAPMADA İDEOLOJİ ETKENİ: 11 EYLÜL TERÖR OLAYI ÖRNEĞİ ÜZERİNE BİR İNCELEME: Bir içeriğin oluşturlması için araştırma yaparken bulduğum bir tez.

HABER YAPMADA İDEOLOJİ ETKENİ 11 EYLÜL.pdf

Information Literacy Competency Standards for Higher Education: Bilgi okuryazarlığı ile ilgili bilgi edinmek isteyenler için, biraz eski bir kaynak gibi görünebilir ama standartlar hala geçerli bence belirlenen standartlar şunlar (performans gösteregleri de dokümanda var)

  1. The information literate student determines the nature and extent of the information needed.
  2. The information literate student accesses needed information effectively and efficiently.
  3. The information literate student evaluates information and its sources critically and incorporates selected information into his or her knowledge base and value system.
  4. The information literate student, individually or as a member of a group, uses information effectively to accomplish a specific purpose.
  5. The information literate student understands many of the economic, legal,
    and social issues surrounding the use of information and accesses and uses
    information ethically and legally.

Information Literacy Competency Standards for Higher Education 2000.pdf

INFORMATION LITERACY VALUE RUBRIC: bu standartları değerlendireibileceğiniz bir rubrik.

Information_Literacy_rubric.pdf

Three Theoretical Perspectives on Information Literacy: Bu dokümanın üzerinde resmen çalıştım :) üniversitede hissettmiştim kendimi bir an. Eğer ingilizceniz yeterli ise biraz bilgi okuryazarlığı ile ilgilineyorsanız okumanız gereken bir yazı.

Three Theoretical Perspectives on Information Literacy, 2012.pdf

 e-Öğrenme Ortamlarında Toplumsal Buradalığın Arttırılması İçin Kullanılabilecek İletişim Araçları: Adı herşeyi anlatıyor.

e-Öğrenme Ortamlarında Toplumsal Buradalığın Arttırılması İçin Kullanılabilecek İletişim Araçları.doc

Concerning an Heuristic Point of View Toward the Emission and Transformation of Light: Einstein'ın 1905'te yayınladığı makale genel olarak fotoelektirik olay diye liselerde öğretilir. (Kısaca bir metale ışık çarparsa küçük bir elektrik akımı oluşur).Bu makalenin birkaç güçlü özelliği var.

  1. Bu makale ile Einstein Nobel Fizik ödülü aldı!
  2. Makale toplam 17 sayfa!
  3. Toplam sadece 5 tane referans kaynak var!

Düşünsenize bir makale yazıyorsunuz sadece 5 kaynak gösteriyorsunuz ve nobel alıyorsunuz :-) her genç akademisyenin hayali.

einstein_photoelectric_paper1.pdf

DEVR-i Daim makineleri: kendi kendine çalışan ve bu sırada da enerji üreten makiler demektir. Bu olay insanların sürekli hayalinde olan bir şey ve her fizik tartışmasında karşıma çıkıyor. Açıklamaktan sıkıldığımda bu makaleyi yolluyorum :). 

devridaim.pdf

Technology and Child Development: Evidence from the One Laptop per Child Program: Bu gelişmekte olan ülkelerin uyguladığı her çocuğa bir laptop kampanyası ile ilgili bir yazı. OLPC (One Laptop per Child) programına bakabilirsiniz

Technology and Child Development - Evidence from the One Laptop per Child Program.pdf

CSTA K-12 Computer Science Standards Revised 2011 CSTA Standards Task Force: Bir çalışmaiçin araştırma aparken karşılaşmıştık bilgisayar bilimleri öğretmenleri için güzel bir kaynak olabilir.

CSTA_K-12_CSS.pdf


Siz hangi dokümanı beğendiniz?

Görüntülenme Sayısı: hesaplanıyor...