öğretmen öğrenci veli işbirliği
Uygulamanın Özeti
İş Birliğine Dayalı Öğrenmenin uygulandığı bir öğrenme ortamında veli öğretmen öğrenci işbirliğinin akademik başarıyı olumlu etkilediğini alt sosyo ekonomik düzeyde bir ilköğretim okulunda yapılan bu çalışma ile görmek mümkün olacaktır. “Hastalıkta ve Sağlıkta Biz Olacağız”, Kelebekler Gibi Özgürüz”, Birimiz Hepimiz, Hepimiz Birimiz” Çaba Sarf Edersem Başarı Gelir”, “Yaparsam Sergilerim” , “Sınıfta Demokrasi”, “Seversem Yaparım” , “Annem Babam Sıramda” ”Haberimiz var, Sıra Bende” başlıkları altında etkinlikler düzenlenmiş yapılan etkinliklerle öğrencilerin sosyal gelişimleri ve akademik başarılarının olumlu yönde geliştiği gözlemlenmiştir.
Yapılan Veli bilgilendirme ve işbirliği toplantılarına veli katılımının %98 olduğu ve velilerin çocukların eğitiminde aktif rol alması ve eğitime katkı sağlamasıyla öğrencilerin duyuşsal, sosyal ve bilişsel gelişimlerinde artış olduğu gözlemlenmiştir.
Çalışmanın Tamamı İçin:AYŞEN İŞBİRLİĞİ SUNU.doc
Görüntülenme Sayısı: hesaplanıyor...