Branş Öğretmenleri Uygulamaları eKampüs Dersi

Öğretmen Akademisi Vakfı, eKampüs Branş Öğretmenleri Uygulamaları Dersi tanıtımıdır.
Bu Derse eKampüs'e üye olan tüm öğretmenlerimiz katılabilir.
eKampüs üyesi değilseniz bireysel başvuru yapıp ücretsiz eğitimlerimizi alabilirsiniz.

Ders Kayıt Bilgileri
Eğitimci Oğuz Öztürk-Abdullah Berberoğlu-
Ders Günü - Saati Çarşamba 20:30-21:30
Kayıt Linki Ders kaydı için tıklayınız
Nasıl Kayıt yapacağım Kayıt anlatım videosu
Sorularım var Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
eKampüs üyesi değilim Bireysel Başvuru yaparak ücretsiz eğitim alın

 

BRANŞ ÖĞRETMENLERİ UYGULAMALARI

Branş Öğretmeni misiniz?

•         Bir öğretmen olarak önünüze hazır olarak sunulan kılavuz kitap v.b çalışmalardan memnun değil misiniz?
•         Derslerde ya da okulda yaşadığınız sorunları paylaşabileceğiniz uygun bir ortam olmamasından şikâyetçi misiniz?
•         “Keşke şu konuda neler yapabileceğimi sorabileceğim bir meslektaşım olsaydı.” diye yakındığınız oluyor mu?

Bu arayışınızda haklısınız ve artık yalnız değilsiniz. Çünkü benzer bir arayış içerisinde olan öğretmenlerin buluşabileceği bir platform çoktan yola koyuldu bile. Bu platform öğretmenlerin kendi aralarında yapacakları paylaşımlarla nitelikli işbirliği kurarak çok daha başarılı olabileceklerine inanan öğretmenlerden oluşuyor.
Burada bir araya gelen öğretmenlerin temel dayanak noktası Hattie tarafından 2009 yılında yapılan ve eğitim bilimi çevrelerinde büyük bir iz bırakan araştırmadır. Bu araştırmaya göre öğrenci başarısını etkileyen ilk faktör “Genetik” (% 50), ikinci faktör ise “Öğretmen”dir (% 30). Öğretmenin mesleki gelişimine en önemli katkıyı ise nitelikli meslektaş ilişkisi sağlıyor.
Çalışmamızın temel amacı, branş öğretmenleri arasında nitelikli bir meslektaş ilişkisi kurarak, zengin paylaşımlar ve üretkenlik süreçleri oluşturmak. Bu bağlamda branş öğretmenleri bir araya gelerek, zümre paylaşım ve çalışma grupları ile daha üretken bir eğitim-öğretim sürecini birlikte oluşturacağız.

 

 

Ders Tanıtım Videosu
Video henüz yüklenmemiştir