Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X
ANAHTAR SORULAR: Sınıf Düzeni

ANAHTAR SORULAR: Sınıf Düzeni

Dün akşam ki sanal sınıftan geriye kalanlar; Sınıfınızın oturma düzenine ilişkin aşağıdaki soruları cevaplamaya hazır mısınz?   • Geleneksel öğretim yapmak için bu düzen uygun mu? • Aktif öğrenme için bu düzen uygun mu? • İşbirlik...

Tek-Tek-Tekerleme(ler)

Tek-Tek-Tekerleme(ler)

Bir iki üç Söylemesi güç Sana verdim bir elma Adını koydum fatma Hop hop hop Bir büyük altın top Pazara gidelim, Bir tavuk alalım, Pazara gidip, Bir tavuk alıp ne yapalım? Gıt gıdak diyelim. Happur huppur, Happur, huppur yiyelim. Bir iki tombul tekir Camdan b...

TÜRKİYE'DE ÇOCUK OYUNLARI; DERLEMELER

TÜRKİYE'DE ÇOCUK OYUNLARI; DERLEMELER

 Türkiye'de çocuk oyunlarının çok zengin bir kültür birikimi oluşturduğu birçok yazar tarafından söylenegelmiştir. Gerçekten de çocuk oyunlarını derleyen hemen herkes bu görüşe katılmaktadır. Ancak bu genel gözlemin, izlenimi...

GÖKKUŞAĞI( “G”ençler-“Ö”Öğrenmiş çaresizler-“K”ıdemliler)

GÖKKUŞAĞI( “G”ençler-“Ö”Öğrenmiş çaresizler-“K”ıdemliler)

Evimizde ve okulumuzda bazen beni kimse anlamıyor veya kimse ile anlaşamıyorum diyerek sızlanıp dururuz. Bu sızlanmalar daha sonra şikayete zamanla yakınmalara dönüşür ve bulunduğumuz ortamdan, ortamlardan ve işimizden keyif almamaya başlarız. Evimize baktığımızda üç kuşa...

AB Öğretmen Yeterlikleri Çerçevesi

AB Öğretmen Yeterlikleri Çerçevesi

AB Öğretmen Yeterlikleri Çerçevesi Öğretmen Yeterlikleri / Standartları   Kariyer Basamakları  HÖ Aday Öğrtemen Okul Uygulamaları 1-2 Uygulama raporları, Uygulamalı Mesleki gelişim tezi, Bitirme tezi, Makale Uzman Öğretmen/ Baş Öğretmen/ Ok...