Sınıfta yaratıcılığı değerlendirmek/desteklemek: İmkansız mı zorunlu mu?
- 30-Ocak-2014
- 0 yorum
Güz dönemi eKampüs e-seminerleri devam ediyor!
E-seminerimizde bu haftaki konuğumuz Selcen Özkaya Seçil
Ölçme değerlendirme eğitimin en önemli bileşenlerinden biri... Bu öneminin yanında öğretmenlerin kendilerini genelde yetersiz hissettiği alanların başında geliyor. Bu sunum, bu çok önemli konuda genel teorileri tekrarlamak, bazı soru yazma taktikleri vermek yerine öğretmenlere sınıf içi öğretimlerini zenginleştirmek ve öğrencilerinin öğrenme ortamlarını geliştirmek için ölçme değerlendirmeyi nasıl kullanabilecekleri hakkında fikir paylaşımını amaçlıyor. Bunu yaparken de özellikle yaratıcılığın değerlendirilmesi üzerinde yoğunlaşmayı hedefliyor. Değerli öğretmenlerimizin katkısıyla zenginleşecek, verimli bir paylaşım olmasını diliyorum.
Seminer Bilgileri | |
---|---|
Konuk | Selcen Özkaya Seçil |
Seminer Tarihi | 18 Aralık 2013, Çarşamba |
Saat Aralığı | 16:00-17:00 |
Seminer Konusu | Sınıfta yaratıcılığı değerlendirmek/desteklemek: İmkansız mı zorunlu mu? |
Kayıt Linki | e-Seminer kaydını izlemek için tıklayınız |
Son Kayıt Tarihi | 18 Aralık 2013 12:00 |
Selcen Özkaya Seçil Kimdir?
1976 yılında Eskişehir'de doğan Selcen Özkaya Seçil, ilk, orta ve liseyi de bu kentte tamamladı. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Matematik bölümünü bitirdikten sonra yüksek lisans ve doktora çalışmalarını da aynı üniversitenin Matematik Eğitimi bölümünde tamamladı ve bu sürede araştırma görevlisi olarak çalıştı. Daha sonra İstanbul'a taşınan Özkaya Seçil, farklı özel okullarda matematik öğretmeni, uluslararası program koordinatörü ve idareci olarak çalıştı. Hala bir özel okulda Ortaokul Müdürü olarak çalışmaktadır. Ölçme değerlendirme başta olmak üzere birçok alanda öğretmen eğitimleri yapan Özkaya Seçil, farklı sektörlerde yurtiçi ve yurtdışında ölçme değerlendirme, takım çalışması ve liderlik alanlarında eğitimler düzenlemiştir..