Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X
Bilgiden Özbilgiye

Bilgiden Özbilgiye

Burada biz eğitimcilere düşen görev, kişileri 'zeki veya az zeki' diye ve hatta hakarete varacak sıfatlarla etiketlendirmek değildir. Bizlerin esas görevi, parmak izi kadar biricik özelliğe sahip farklı beyinleri, öğrenenleri tanımaya çalışmak ve onların bilişsel yapısına uygun öğrenme yaşantıları düzenlemektir.

Yazının tümünü okuduğumda çok şey daha da oturaklı hale geldi kafamda..

http://www.hurriyetegitim.com/haberler/28.11.2011/yrd-doc-drmirac-ozar-istanbul-aydin-universitesi-eg.aspx#.TtvaAhAZe8V.facebook

ya da;

http://websites.ekampus.orav.org.tr/saffetkaya_2/2011/12/4/29036/page.aspx


Ünitem ile İlgili Bir Sunuş Hazırlamak

Ünitem ile İlgili Bir Sunuş Hazırlamak

Ünitemize ilişkin sunumda; ünite özetine, hedeflediğimiz içerik ve öğrenme amaçlarına (kazanımlara)*, Öğretim Programı Tasarım Soruları**na ve değerlendirme zaman çizelgesi***ne yer vermeliyiz. Örnek sunumları inceleyebilirsiniz.

*Öğrenme Amaçları Değerlendirme Tablosu

4

3

2

1

Öğrenme amaçları, içerik ile birlikte 21. Yüzyıl Becerilerini de içerir

İçerik ile birlikte üst düzey düşünme ve 21. Yüzyıl becerilerini de içeren öğrenme amaçları belirledim/geliştirdim. 

İçerik ile 21. Yüzyıl ve üst düzey düşünme becerilerini ilişkilendiren öğrenme amaçları belirledim/geliştirdim.

İçerikle ilgili öğrenme amaçları belirledim/geliştirdim.

Öğrenme amaçlarım alt düzey becerilere ve bilgilere yöneliktir.

Öğrenme amaçları içeriği destekler

Amaçlarım öğrencilerin ne öğreneceğini açıkça belirtmektedir. Ünitemde hedeflenen konu başlıklarıyla tutarlıdır.

Amaçlarım öğrencilerin ne öğreneceğini belirtmektedir. Ünitemde hedeflenen konu başlıklarıyla ilişkilidir.

Bazı amaçlarım, hedeflenen konu başlıklarına ilişkin öğrencilerin ne öğreneceği yerine gerçekelştirilmesi gerkeen görevleri açıklamaktadır.

Amaçlarım hedeflenen konu başlıkları ile pek ilgili olmayan görevleri tanımlamaktadır.

Öğrenme amaçları değerlendirilir

Bütün amaçlarım ünite boyunca çeşitli stratejiler ve araçlar kullanılarak değerlendirilir.

Bütün amaçlarım ünite boyunca değerlendirilir.

Amaçlarımın çoğu ünite boyunca değerlendirilir.

Bazı amaçlarım ünite boyunca değerlendirilir.

**Öğretim Programı Tasarım Soruları, projelerin, işlenmesi planlanan temel konular üzerinde odaklanmasını sağlar. Öğrencilerin üst düzey düşünme becerilerini kullanmalarına, temel kavramları anlamalarına ve ele alınan konuları anlamlı biçimde yapılandırmalarına yardımcı olur. Öğretim Programı Tasarım Sorular

Üstün Üründül İlköğretim Okulundayız

Üstün Üründül İlköğretim Okulundayız

Çıkış Bileti:)  Diğer çıkış biletlerini görmek için üzerine tıklayınız..

Mutlu olmayı hak eden herkes, hepimiz avuçlarımızın arasındaki kelebekleri sıkmadan yavaşça salıvermeliyiz mutlu albümlerin seyrine. Civciv fabrikasındaki imha bandından atlamalarını sağlayan dokunuşu yapmalıyız geleceğin sarı-ak yumurcaklarına..

Hepimiz mesleki hayatımızın etki alanının farkındayız. Biz, kendisi dışında herkesin eğitilmesi gerektiğini düşünen değil, önce kendini geliştirmeye açık öğrenme liderleriyiz.

Öğrenme liderliğine, takım oluşturmaya, sorular sormaya, olumlu düşünmeye, empati kurmaya, anlayıp yansıtmaya, olumlu ifadelere, sorun davranışların üstesinden gelmeye, dirençle baş etmeye, süreci değerlendirmeye... Haydiiii Öğrenen Liderler birlikte paylaşmaya...

Bursa Yıldırım Üstün Üründül İlköğretim Okullu öğretmen arkadaşlar ÖRAV "gökkuşağına" hoş geldiniz.

Etkinliklere ve çalışmalara etkin katılımınız, deneyimlerinizi bizlerle paylaşmanız, misafirperverliğiniz ve güler yüzlülüğünüz ile bizi onurlandırdınız. Tüm katılımcı yönetici ve öğretmen arkadaşları saygıyla selamlıyoruz.  İyi ki varsınız...

 

Saffet & Nihan

Seminerden fotoğrafları görmek için aşağıdaki fotoğraf albümüne tıklayınız. (Fotoğrafların yüklenmesi bir kaç saniye sürebilir.) Sayfa altına yorumlarınızı eklemeniz dileğiyle esenlikler dileriz...

 

Yenimahalle Enver Üstün İköğretim Okulundayız

Yenimahalle Enver Üstün İköğretim Okulundayız

Çıkış Bileti:)  Diğer çıkış biletlerini görmek için üzerine tıklayınız..

Mutlu olmayı hak eden herkes, hepimiz avuçlarımızın arasındaki kelebekleri sıkmadan yavaşça salıvermeliyiz mutlu albümlerin seyrine. Civciv fabrikasındaki imha bandından atlamalarını sağlayan dokunuşu yapmalıyız geleceğin sarı-ak yumurcaklarına..

Yalova İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Süleyman ŞİŞMAN ve değerli ailesi ile Termal İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Ali İNAN'a ziyaretleri dolayısıyla teşekkürler ederiz.

Hepimiz mesleki hayatımızın etki alanının farkındayız.

Öğrenme liderliğine, takım oluşturmaya, sorular sormaya, olumlu düşünmeye, empati kurmaya, anlayıp yansıtmaya, olumlu ifadelere, sorun davranışların üstesinden gelmeye, dirençle baş etmeye, süreci değerlendirmeye... Haydiiii Öğrenen Liderler birlikte paylaşmaya...

Yenimahalle Enver Üstün ve Akköy İlköğretim Okullu öğretmenleri ve takım olmayı fark eden okul müdürü arkadaşlar ÖRAV "gökkuşağına" hoş geldiniz.

Etkinliklere ve çalışmalara etkin katılımınız, deneyimlerinizi bizlerle paylaşmanız, misafirperverliğiniz ve güler yüzlülüğünüz ile bizi onurlandırdınız. Tüm katılımcı yönetici ve öğretmen arkadaşları saygıyla selamlıyoruz.  İyi ki varsınız...

 

Yalova İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman ŞİŞMAN'ın mesajını okumak için tıklayınız.

 

Saffet & Elif

Seminerden fotoğrafları görmek için aşağıdaki fotoğraf albümüne tıklayınız. (Fotoğrafların yüklenmesi bir kaç saniye sürebilir.) Sayfa altına yorumlarınızı eklemeniz dileğiyle esenlikler dileriz...

Mustafa Asım İlköğretim Okulundayız

Mustafa Asım İlköğretim Okulundayız

Sakarya-Hendek seyehatimiz; Sevcan Hocam, Sabriye Hocam ve Veysel Hocamla birlikte keyifli zamanlara dönüştü. Okul Müdürü Muammer ÇELEBİ Hocamızın arkadaşlığını, gezdirdiği yerleri, misafirperverliğini ve çok değerli Mustafa Asım İlköğretimli ve iki günü birlikte geçirdiğimiz Ziya Gökalp İlköğretimli arkadaşları belleklerimize kazıdık.

Mutlu olmayı hak eden herkes, hepimiz avuçlarımızın arasındaki kelebekleri sıkmadan yavaşça salıvermeliyiz mutlu albümlerin seyrine. Civciv fabrikasındaki imha bandından atlamalarını sağlayan dokunuşu yapmalıyız geleceğin sarı-ak yumurcaklarına..

Hepimiz mesleki hayatımızın etki alanının farkındayız.

Öğrenme liderliğine, takım oluşturmaya, sorular sormaya, olumlu düşünmeye, empati kurmaya, anlayıp yansıtmaya, olumlu ifadelere, sorun davranışların üstesinden gelmeye, dirençle baş etmeye, süreci değerlendirmeye... Haydiiii Öğrenen Liderler birlikte paylaşmaya...

Ziya Gökalp İlköğretim Okullu öğretmen arkadaşlar ÖRAV "gökkuşağına" hoş geldiniz.

Etkinliklere ve çalışmalara etkin katılımınız, deneyimlerinizi bizlerle paylaşmanız, misafirperverliğiniz ve güler yüzlülüğünüz ile bizleri onurlandırdınız. Tüm katılımcı yönetici ve öğretmen arkadaşları saygıyla selamlıyoruz.  İyi ki varsınız...

 Saffet & Sabriye


Haber Hendek web sitesindeyiz:

http://www.haberhendek.com/haber-125-ogretmenler-ogrenci-oldu

Seminerden fotoğrafları görmek için aşağıdaki fotoğraf albümüne tıklayınız. (Fotoğrafların yüklenmesi bir kaç saniye sürebilir.) Sayfa altına yorumlarınızı eklemeniz dileğiyle esenlikler dileriz...